суботу, 14 лютого 2009 р.

Герої Довженкових творів. Літературна вікторина

. «Відведи, Господи, руку смерті від мого сина-воїна»
2. «Я любив, як насіння пахне. І мати мене народила в насінні – в жнива під копою»
3. «Тут, батюшко, не «воскресенія день», а «вниз по матушці» заспівати б слід…»
4. «Я вільний. Я і мій народ. Я зневажаю всі твої вчинки, фашисте»
5. «Я не забуду тебе, Олесю. Не забуду ні тебе, ні твоєї хати, ні криниці під вербою…»
6. «Поступово їх замело снігом, і так їх не знайшов ніхто аж до весни»
7. «Україно моя! Благослови синів своїх, прийми нашу кров, наші рани і подяку, що возвеличила наше життя гордим щастям боротьби за твою долю…»
8. «Риси суворої мужності наклала війна на його молоде обличчя. Це був зрілий солдат-офіцер, звершитель перемоги»
9. «Їй можна було по три дні не давати їсти»
10. «Він був високий і худий, і чоло в нього високе, хвилясте довге волосся сиве, а борода біла»
11. «Я щасливий, що не став злим, що житиму без ненависті й страху, що збагнув своє місце на землі»
12. «Щасливий я, що народився на твоєму березі…що лічив у тобі зорі на перекинутому небі, що й досі, дивлячись часом униз, не втратив щастя бачити оті зорі на перекинутому небі навіть у буденних калюжах на життєвих шляхах»

Немає коментарів:

Дописати коментар