суботу, 14 лютого 2009 р.

Тести до кіноповісті "Україна в огні"

Тести до кіноповісті Олександра Довженка «Україна в огні»

І варіант
1.Де відбувалися події?
2.Як звати дітей Запорожця?
3.Ким був Роман?
4.Ким був Савка?
5.Де стояла Олеся, проводжаючи воїна?
6.Що наштовхувало Олесю на надзвичайний вчинок?
7.Чому відмовлявся Василь?
Кому належать ці слова?
8. «Така вже моя гра. Не вони уб'ють, уб'ють німці»
9. «Цю землю можна їсти! На! Їж!
10. «Я вже не можу людям в очі дивитися. Вони нас ненавидять.»
11. «А що мені Батьківщина?»
12. «Я жінка фашистського ката.»


ІІ варіант
1.Прізвище головного героя.
2.Хто залишився живий?
3.Ким був Іван?
4.Ким був Григорій?
5.Якою вважали Олесю легковажні хлопці?
6.Звідки родом Василь Кравчина?
7.Кого вибрали старостою?
Кому належать ці слова?
8. «Я заганяв усю поліцію. І хоч би тобі що-небудь …»
9. «Дальше вони самі будуть нищити один одного! Я розділю їх, куплю, розбещу!»
10. «Розженуть нас по чужих світах, мов чайок у бурю»
11. «Як у мене б'ється серце…»
12. «Я вірила. Пам'ятаєш? Часом ні. А ти?

Немає коментарів:

Дописати коментар